Pages

Thursday, February 3, 2011

Kerana Dia - Bab 1

 Pada tahun 2010, aku bertemu dengan seorang yoja (perempuan) yang pendiam dan meminati artis korea seperti ku. Tetapi pada masa itu, yoja hanya mengetahui kumpulan SS501. Dengan kehadiranku seorang yoja yang kecoh, peramah dan periang, aku berkenalan dengannya. Yoja tersebut menggelarkan dirinya Hyun A. Owh lupa pula nak perkenalkan diri, namaku Yoon A. Aku berkenalan dengan Hyun A seorang yoja yang simple but smart. She always thinking positive. Dengan perkenalan ini, hubungan kami semakin erat seperti adik-beradik. Kami mempunyai minat yg sama dan citarasa yg "hampir sama".  Heheheheh... Hyun A yang aku kenal seorang yang mematuhi peraturan tidak kira di rumah mahupun di sekolah atau mungkin dimana jua. Aku memahami Hyun A tetapi Hyun A tidak memahami dirinya sendiri. Pelikkan.
 Hari demi hari, hubungan aku dan Hyun A semakin erat. Daripada cerita kerja sekolah ke cerita Korea. Kami berdua meminati artis Korea (Love K-Pop). Kami berdua meminati kumpulan yang sama iaitu Super Junior. Aku gelar Hyun A dengan nama Kyumin manakala aku Eunteuk. Heheheheh... Hubungan yang rapat ini tidak disia-siakan kami. Kami manfaatkannya hari demi hari.
 Pada bulan Syaaban yg dihiasi dengan cerita-cerita Korea telah beralih kepada cerita Byul dan Minsuk. Cerita ini bermula apabila Hyun A meminati Byul, seorang lelaki yg beler, putih dan agak pendek sedikit dari ku. Byul merupakan pelajar dari kelas 4B. Minsuk juga begitu tapi agak beza sedikit kerana dulu dia pernah couple dengan "kwan baik konon kitaorang" iaitu Mizy. Minsuk ini orangnya peramah dan penampilannya sangat stylo. Mizy pula seorang yang berpenyakit dan selalu menghadapi pelbagai masalah.

1 comment:

Yohyun A said...

Nantikan bab seterusnya.