Pages

Monday, February 7, 2011

Yoon A Lebih Suka Menyendiri

Aku lain dari Aimi. Aku lebih suka menyendiri kerana tiada siapa dalam keluarga ku mempunyai minat yang mendalam seperti ku. Sebab itulah aku suka menyendiri. Keluarga aku tidak suka aku lebih penting kan hiburan kerana keputusan PMR aku yang tidak cemerlang seperti Hyun A. Minat aku yang mendalam terhadap K-Pop, kadang kala membuatkan aku leka dengan pelajaran aku sendiri. Betul kata Hyun A, otak kiri aku kadang kala menguasai diri aku sendiri. Jangan risau Miss A, aku tidak akan biarkan otak kiri aku menguasai diri aku sampailah aku habis belajar.

1 comment:

Aemi Khalida said...

Hahaha~ Aq pon bkannye pndai sgt. Sederhana shj. Bkn otak kiri shj tapi kekdg emosi ko juga mnguasai diri ko sndri. Emosi lebih bhya drpd otak kiri kerana emosi membunuh dri. 1 agi jgn r anggap otak kiri tuh beban. Spatutnya ko bersyukur mempunyai otak kiri kerana ko lbh kreative dri aq.